Založ si blog

Domovina moja!Otčima moja!

Kdeže si???Ach jáj!Veď ja som v európskej únii nie v domovine!Prázdne ulice…Ľudia ako na maškárnom bále so škraboškami-pardon rúškami či nebodaj už s respirátormi čo sa používali len v nemocniciach… Hej,ako dobre mi-už aj pracovať môžem len z domu…A ak nepracujem-štát sa o mňa postará ako o cigáňov,dostanem almužnu ale ak nemám deti veľa toho nedostanem…Do potravín môžem ísť,hladného ma nenechajú….No ako je dobre na zemi…!-Pesničky si môžem vyspevovať do sýtostí…Tri dni ma naháňali ale už ma dostali…Šup sem šup tam…Pec nám spadla.pec nám spadla….kominár mi ju nepríde opraviť lebo je pozitívny,nie na aids,je to ešte horšie,v komíne sú vírusy…Jajáj-ako dobre mi: môžem si recitovať čo sa mi páči,čo ma moji učitelia či spisovatelia,básnici naučili: ….Akoby Detva OBROV nemala…,jajáj, mala ale už nemá! Čo chlapi to už ani do krčmy nezájdu lebo je zavretá a musia mať náhubok …Poľana…ach jáj,kdeže si,do prírody len kilometer od bydliska….Mohyla mojich kostí…-tak veru,len to viem,že musím zomrieť a tak to má byť ! Predkovia naši boli múdri,nie ako my teraz! Živila ich Rodná zem, nie ako teraz-žobreme o eurofondy…Viem,viem,aj predkovia hladovali a ušli do Ameriky ale matere doma ostali,dnes máme deti bez mám lebo tie sa vybrali za zárobkom do EÚ /či teraz už aj do Anglicka/a tam umývajú zadky bezvládnym… Chválili sme sa,že Budapešť stavali aj naši predkovia murári…Dnes sa nám murári túlajú po európskej únii….Aj lekári….Aj zdravotné sestry… Domovina moja! Kde si???Otčima moja! Kde si??? “ Teda tak sme si….“/Sládkovič/ …ale tie hviezdy predsa svietili …a pekný život tie kvietky žili…. DIAMANT v hrudi NEZHNIJE!!! Či dovolíme aby nám zhnil ???!!! Máme najkrajšiu aj najsmutnejšiu hymnu : „Nad Tatrou sa blýska….“

Blog Pravdy,

06.03.2022

ďakujem Ti za možnosť napísať moje myšlienky a postoje a pripájam sa k rozhodnutiu blogu „viva54″z 27.februára t.r. Ďakujem „spolupisateľom“ v dobrom aj v kritickom zmysle slova!Články hodné prečítania stáli za čítanie!!! Okrem všetkých,či podobných dôvodov prečo odchádzam z blogu ako uvádza blog viva54 a ktoré nechcem opakovať ako [...]

Pýtam sa prezidentky republiky:

06.03.2022

Keby sa stalo nám to čo Ukrajine a mali by ste voľbu: „buď neutralitu štátu alebo vojnu“ -čo by ste si vybrali??? Prihovárate sa mi v televízii kedy to Vy so svojimi poradcami uznáte za vhodné.Vraj podľa zákona sme si rovní,tak prepáčte ak sa takto priamo pýtam! Proste chcem vedieť akú má Slovensko prezidentku ako štátničku. Kedysi sme mali prezidenta [...]

Tlak na Nasťu Kuzminovú je nesprávny !

02.03.2022

Ďakujeme jej za slzy radosti a medaily v prospech Slovenska!!! Dožičme jej pokojný rodinný život na Slovensku a nezaťahujme ju do politiky!!! Rešpektujme ŠPORT aj UMENIE aby slúžilo MIERU a nie politikom!!! Mier je odzbrojenie,ak si niekto myslí opak prakticky sa prikláňa k vojne.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

vojna na Ukrajine, Bachmut

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00, aktualizované: 07:40

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 311759x
Priemerná čítanosť článkov: 4157x

Autor blogu

Kategórie