Prezidentka si pozvala vlastencov,ktorí schvaľujú zmluvu s USA

23. februára 2022, zv44, Nezaradené

ale mňa nie.Tak mi treba,čo k tomu povedať?!Prezidentka vyzýva k zmierneniu občanov.Najprv nás poštve,že podpíše zmluvu proti vôli, dá sa povedať možno väčšiny občanov SR a potom vyzýva,čaká že jej budeme všetci tlieskať .

Mohli sme sa dočítať,že 3.marca 2022 t.j. za chvíľočku sa má EU rozhodnúť,že nám pošle povinnú kvôtu migrantov.To tiež prezidentka podpíše bez nás???Či pošle na podpis ministra?Nesúvisia jej dnešné aktivity s touto udalosťou,ktorej sme sa doteraz vyhýbali???Už je prezidentke aj jasné,ktoré kostoly dá prerobiť cirkevnej obci na mešity???Nuž keď USA darovala letiská,prečo nedarovať aj kostoly??

Veliteľka ozbrojených síl SR mi tiež oznamuje,že situácia je na Slovensku vážna keďže si Rusko privlastňuje časť Ukrajiny.A to,že si USA na našom malilinkom Slovensku privlastní 2 letiská a časť územia to jej nevadí?

Ak toto čítate a nesúhlasíte so mnou,prepáčte za moje vyjadrovanie!Človek ako ja sa asi narodil v nesprávnom čase v nesprávnom štáte!Alebo mu len nevyhovuje pokrytectvo mocných tohoto sveta či štátu???!!!