Výzva nielen občanom SR

28. novembra 2021, zv44, Nezaradené

Vyzývam všetkých ústavných činiteľov,ktorí ma nútia dobrovoľne nasilu očkovať aby pri očkovaní zrušili povinnosť podpisovať dokument, v ktorom sa mám zaviazať,že nikdy v budúcnosti nebudem od výrobcov vakcín žiadať odškodné za ujmu na zdraví v dôsledku očkovania .

Európska únia /a naša vláda jej pritakala/ schválila vakcíny,ktoré nie sú dostatočne testované!Preto pri očkovaní podpisujeme dokument,ktorým zabezpečujeme výrobcom vakcíny len vysoké príjmy a žiadne odstupné pre nás v prípade poškodenia nášho zdravia v dôsledku prijatej vakcíny!

Uvedomujem si zodpovednosť dať očkovať deti a to aj testovať deti.Preto som proti !Uvedomujem si,že podpísaním dokumentu v prospech výrobcov vakcíny nám nikto nezaručí,že v budúcnosti sa budú rodiť zdravé deti!

Keďže vírus mutuje a doteraz nám nikto nevysvetlil kde sa vzal ,koho máme viniť za tento stav,kto splodil túto biologickú zbraň ale ma nútia len očkovať a očkovať a očkovať /3x/ …preto VYZÝVAM !!!

Nie raz sme boli očkovaní,či už proti osýpkam,kiahňam,tetanu…!Očkovanie mi bolo čosi normálne.Nikto odo mňa nežiadal nič podpisovať!A teraz???

Kde je teda čert zakopaný?Kto má prospech z môjho očkovania keď pre mňa nie je bezpečné lebo musím podpisovať niečo s čím nesúhlasím. Očkovanie mi nezaručuje zdravie v budúcnosti len ľahký priebeh choroby v súčasnosti.