Mama!

17. februára 2021, zv44, Nezaradené

Celú zimu sa Ťa pýtam: „Kedy bude moja stužková?“

„Vydrž!“ Je Tvoja odpoveď. Dnes si prvý raz povedala:

„Je popolcová streda,ZABUDNI!“

Ja mám zabudnúť a Ty si celý život nadšene pospevuješ:…tá naša stužková..“.Prečo to nie je dožičené aj mne?Som maturant bez zelenej stužky a tak to nemá byť!!!Mama!Som maturant ale do školy nechodím a tak to nemá byť,mama!To maturu dostanem zadarmo?Ako tituly naši politici?Na vysokú ma ako prijmú?Bez prijímačiek?Odpovedz,mama!

Takžetak! Som dospelý a uvažujem,že obviňujem:

obviňujem toho,čo vymyslel biologické zbrane a teda vírusy!

Pýtam sa,že prečo bol zabitý Husajn keď tam žiadne zbrane nenašli?Prečo bol vypustený vírus na Slovensko keď sme mierumilovná krajina?Čo s nami zamýšľajú mocní tohoto sveta keď sa zatvárajú hranice?To tzv.studenú vojnu nahradila biologická?Načo sú nám zbrane keď každí chceme mier? Nekonečné „PREČO???“,mama,tak už nemlč a odpovedz!