Založ si blog

Vláda nám prešla cez rozum.

Neskoro ale predsa som pochopil prečo nám pri testovaní nedávajú niečo ako cestovný lístok!?Ak je cestovný lístok platný sprievodca ma nechá cestovať.Ak nie-vystupujem!Cestovný lístok nemá rodné číslo,nemá číslo občianskeho preukazu,je anonymný.Avšak testovaním vláda ovláda svoje obyvateľstvo perfektne lebo získa od nás bez nášho súhlasu ale dobrovoľne- nasilu nielen informáciu či ju počúvame ale dobrovoľne -nedobrovoľne jej odovzdávame naše DNA .Načo je jej DNA???Načo sú jej osobné údaje?Komu to odovzdáva a prečo?Mám podozrenie,že očkovanie môže zapríčiniť zmenu mojej DNA a niekto sleduje tieto zmeny…Keby niečo také nebolo,pri testovaní by pýtali najskôr kartu poistenca a správne by mi vystavili potvrdenie či som pozitívny či negatívny a bodka. Ak som pozitívny liečim sa alebo som v karanténe.Lenže zdravotné poisťovne nesmú dávať informácie o mojom zdravotnom stave a je ich viac.Prečo teda testovanie prebieha pod rodným číslom a nie anonymne???Keď nás vláda donútila testovať,trúfla si aj dobrovoľne nasilu očkovať! Ovláda nás ako bača svoje stádo. Za Hitlera sa robili výskumy na ľuďoch.Čo sa vlastne robí teraz???

Blog Pravdy,

06.03.2022

ďakujem Ti za možnosť napísať moje myšlienky a postoje a pripájam sa k rozhodnutiu blogu „viva54″z 27.februára t.r. Ďakujem „spolupisateľom“ v dobrom aj v kritickom zmysle slova!Články hodné prečítania stáli za čítanie!!! Okrem všetkých,či podobných dôvodov prečo odchádzam z blogu ako uvádza blog viva54 a ktoré nechcem opakovať ako [...]

Pýtam sa prezidentky republiky:

06.03.2022

Keby sa stalo nám to čo Ukrajine a mali by ste voľbu: „buď neutralitu štátu alebo vojnu“ -čo by ste si vybrali??? Prihovárate sa mi v televízii kedy to Vy so svojimi poradcami uznáte za vhodné.Vraj podľa zákona sme si rovní,tak prepáčte ak sa takto priamo pýtam! Proste chcem vedieť akú má Slovensko prezidentku ako štátničku. Kedysi sme mali prezidenta [...]

Tlak na Nasťu Kuzminovú je nesprávny !

02.03.2022

Ďakujeme jej za slzy radosti a medaily v prospech Slovenska!!! Dožičme jej pokojný rodinný život na Slovensku a nezaťahujme ju do politiky!!! Rešpektujme ŠPORT aj UMENIE aby slúžilo MIERU a nie politikom!!! Mier je odzbrojenie,ak si niekto myslí opak prakticky sa prikláňa k vojne.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 75
Celková čítanosť: 309228x
Priemerná čítanosť článkov: 4123x

Autor blogu

Kategórie