Testovanie prvý krát

13. februára 2021, zv44, Nezaradené

a nasilu lebo ma internista bez negat.testu odmietol vyšetriť.Teda mi bol odobratý biologický materiál s mojou DNA a ja sa pýtam,prečo mi môj biol.materiál,teda výter z nosa nevrátili???Kde skončí bez môjho súhlasu???Lekári,ctím si Vašu prácu,bez nej by som už na tomto /teraz posr-nom/ svete nebol ale aj keď máte roboty čo Vám nikto nezávidí zamyslite sa,prosím: „Čo sa robí s biologickým odpadom???Kde ide naše DNA??? Odkedy nám v televízii servírujú zatýkanie ozbrojenými policajtmi nielen po uši ale aj za uši podozrenie sa rodí: „Nestačia Vám už len odtlačky prstov ,pomocou občianskeho preukazu a teda rodného čísla už zbierate aj DNA???“ Vyzývam ministra životného prostredia,dajte si budajku a konečne nás informujte čo sa robí s odpadom!Dovážame testy, vakcíny,vláda ich kupuje nie za svoje ale za požičané,zadlžuje nás a my máme byť ticho???Kde pôjde ten odpad a najmä biologický ???To majú riešiť primátori /viem,že majú vysoké platy a teda práce im možno pridať,veď cez núdzový stav berú výplaty a ani nevieme čo robia za tie peniaze/???Ale primátori ten odpad neodstránia zo svojho vrecka,zas na to doplatí len občan! K čomu tento cirkus vedie??? Priznávate,že vírus mutuje a odstraňujete ho testovaním a očkovaním na koľko?:na pol roka a potom zas?! Podajte si prosím DEMISIU keď nám neviete pomôcť ,zarobili ste už na slovenskej hlúposti dosť,či je Vám to málo???