Prokurátor kričí:

9. januára 2021, zv44, Nezaradené

chyťte prokurátora! Zlodej kričí:chyťte zlodeja!Som na Slovensku?Bohužiaľ.Vraj božie mlyny melú pomaly ale isto.Už neviem či je to u nás pravda! Vrah má vo väznici internet…Môže komunikovať….Aj mafiáni majú v celách internet? Rád by som vedel,či mafiánsky majetok štát zhabe či nie.Rozmýšľam či sa neoplatí byť zločincom.Nahabem majetok,zašijem ho,oľutujem všetko čo som vykonal poudávam známych politikov, vzorne si odsedím v base roky a potom slobodný, hurá užívam si do konca života!Ale to ani nemusím byť zločincom! Mal som privatizovať!Nebol som dosť šikovný,prepásol som.Vlastne nebol som u koryta! Nuž ak chcem mať peniaze a žiť na úrovni ešte sa môžem stať politikom.Najviac to vynáša europoslancom.No a keby som bol žena možno by mi stačilo poukázať sa v červených nohavičkách,takých malilinkých /účel svätí prostriedky,však poslankyňa SAS?/! Nemal som sa ja narodiť do tohoto sveta!Nemám nato aby som kradol,zabíjal,či robil politiku!Tak si aspoň píšem v tejto karanténe a v debate sa dozviem,či som nespadol na hlavu alebo či mám pravdu.Pekný večer želám a ešte podotýkam,že rešpektujem dialektiku a nemám chuť nikoho urážať a ak chybím prijímam kritiku.Sprosté poznámky si prečítam a prenesiem sa cez ne.