Smrť generála je politicky zneužívaná. A smrť novinára bola čo?

4. januára 2021, zv44, Nezaradené

Už sme zabudli? Voliči tzv. OBYČAJNÍ ĽUDIA,ZA ĽUDÍ,SME RODINA,/“SPOLU“/,SAS !!!Už sme zabudli ako sa terajšia vláda dostala k moci??? Myslel som si,že som obyčajný človek-čo mám to mám,cudzím neberiem,svoje si nedám.Deti mám v štátnych školách,poisťovňu štátnu,zárobok priemerný…proste „obyčajný človek“!!! Dnes už túto nálepku NECHCEM !!! OBYČAJNÍ ĽUDIA a im podobní sú vo vláde,deti majú v súkromných školách,nemusia byť v triede s cigáňmi či rómskymi žiakmi,vlastnia rozprávkové domy,ich polovičky majú tajné účty, nemajú priemerný zárobok atď. …!!! Potom sú tu ľudia ZA ĽUDÍ.-Tí šíria hoaxy priamo v televíznom prenose /samovražda v cele!/ a exprezident SR zašitý, nevyjadruje sa nahlas k činnosti svojej rodnej strany!Veď čože,dosť sa agitoval keď bol zavraždený novinár a jeho snúbenica! Takže už aj pojem „ZA ĽUDÍ“neprijímam,idú proti mne,občanovi! Napr. nechcem meniť mapu súdnictva a nikto sa ma nezastane! …Mám rodinu,ale nie sme „SME RODINA“lebo deti máme ako jeden manželský pár ,DETI majú JEDNU MAMU !!! A keď som v nemocnici ošetrujú ma zdravotné sestry,aj zadok mi utierajú a nemôžem si k tomu zavolať moju rodinu čo „sme“ rodina!!! Potom občania SAS! To sú občania,čo uznávajú len podnikateľské ambície. Keď nie sme podnikatelia nedostaneme NIČ! A majú to napísané na viac než 100 strán! Ale zato mne občanovi BERÚ!Žiaden 13.PLAT ! ŽIADEN 13.dôchodok! …No a ešte ľudia tzv.“ SPOLU „. Tí sa pričinili o prezidentku,ktorá sa necíti byť prezidentkou SLOVENSKA ale našej KRAJINY!/Ktorej?Západnej,strednej či východnej? /Či bratislavskej? Či európskej? Či americkej?/Prezidentka,čo mi ani negratulovala -mne občanovi,že mám výročie VZNIKU ŠTÁTU : SLOVENSKÁ REPUBLIKA !Takže žijem v štáte,kde nechcem žiť lebo moja vláda vládne proti mne a nové voľby sú v nedohľadne…A bohvie ako dopadnú keď spravodlivosti NIETO!Takže ešte je emigrácia! A kde?Do Ameriky už nemám chuť /amerických filmov som prejedený…/. Do EÚ ,teda na západ???Veď tam sme!Do Ruska?Do Číny?Do Afriky?Čo takto Vietnam,Kórea,či už aj V.Británia?Riešenie v nedohľadne! Ale sme dobačovali! „SLOVENSKO MOJE !“Zobuď sa a otvor oči!!!